Öğrenciler kedilere ev yaptı

Konya'da üniversite öğrencileri sokak kedilerine ev yaptı

Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi öğrencileri başlattıkları proje kapsamında sokak kedilerine ev yaptı.

Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği öğrencileri, sokak kedileri için leğenden evler yaparak Yaka Meram çevresine bıraktı.

"Kedi seven, insan sever" sloganıyla yola çıkan öğrenciler, yaptıkları kedi evlerinin yanına bir miktar da yiyecek bıraktı.

Öğrenciler düzenli aralıklarla evlere yine yem bırakıp, kontrol edeceklerini belirterek, amaçlarının toplumun sokak hayvanlarına karşı duyarlılığını artırmak ve konu hakkında farkındalık oluşturmak için bu çalışmayı yürüttüklerini ve herkesi bu çabaya destek olmaya çağırdı.

Yaşam Haberleri

Akciğerde zatürrenin altında bir tümör görüldü
Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ