Öğrenciler görerek ve eğlenerek öğreniyor

SİVAS (AA) - Sivas İl Özel İdaresi tarafından hizmete açılan ve öğrencilerin uğrak yeri haline gelen Bilim ve Kültür Merkezi, okulların kapanmasına...

SİVAS (AA) - Sivas İl Özel İdaresi tarafından hizmete açılan ve öğrencilerin uğrak yeri haline gelen Bilim ve Kültür Merkezi, okulların kapanmasına az bir süre kala yoğunluk yaşamaya başladı.

İl Özel İdaresinden yapılan açıklamaya göre, sosyal ve bilimsel etkinliklerin yapıldığı ve çok sayıda öğrencinin misafir edildiği merkez, son olarak Vali Reşit Paşa İlkokulu öğrencilerini ağırladı.

Merkezde yer alan 10 bin adet kitabın bulunduğu yetişkinler kütüphanesi, internet ve sinevizyon odası, çocuk kütüphanesi, masal odası ve çeşitli deneylerin yapıldığı bilim parkını gezen öğrenciler, ilgili personellerden bilgi aldı.

Öğrenci velilerinden Ayşe Alegöz, merkezin çocuklar için çok faydalı olduğuna işaret edip tüm öğrencilerin burayı görmesi gerektiğini ifade etti.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ