Öğrenciler Altay'ı ziyaret etti

Selçuklu Belediye Başkanı U. İbrahim Altay’ a tebrik ziyaretleri sürüyor. Mustafa Bülbül İlköğretim Okulu öğrencileri, Başkan Altay’a konuk oldular.

Mustafa Bülbül İlköğretim Okulu öğrencileri Selçuklu Belediye Başkanı U. İbrahim Altay’ı makamında ziyaret ederek başarı dileğinde bulundular.

Konya’daki 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri ile ilgili olarak Selçuklu Belediye Başkanı U. İbrahim Altay’ı ziyaret eden M. Bülbül İlköğretim okulu 2-C sınıfı öğrencileri aynı zamanda Başkan Altay ile röportaj da yaptılar. Öğrencilerle karşılıklı sohbet eden Başkan Altay öğrenciler tarafından soru yağmuruna tutuldu.

Öğrencilerin ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Altay, belediye çalışmaları hakkında bilgi verdi. Öğrencilere, yerel yönetimler hakkında bilgi almalarının ilerleyen zamanlarda kendilerine çok faydalı olacağını belirterek, öğrencilerin sorularını da yanıtlayan Altay, geleceğin teminatı çocuklar için Selçuklu Belediyesi olarak program ve projelerinin olduğunu söyledi.

Mustafa Bülbül İlköğretim Okulu öğrencileri, Selçuklu Belediye Başkanı U. İbrahim Altay’dan okullarında düzenleyecekleri 23 Nisan Kutlamalarına katılmalarını rica ettiler. Başkan Altay da öğrencileri kırmayarak programa katılacağını söyledi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?