Öğrenciler Afrin'deki Mehmetçiklere mektup yazdı

SİVAS (AA) - Sivas Ziya Gökalp Ortaokulu öğrencileri Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) Suriye'nin Afrin bölgesinde yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı'na...

SİVAS (AA) - Sivas Ziya Gökalp Ortaokulu öğrencileri Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) Suriye'nin Afrin bölgesinde yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı'na katılan askerler için mektup ve şiir yazdı.

Okul Müdürü Aydın Yılmaz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Zetin Dalı Harekatı'na katılan askerlere desteğin çığ gibi büyüdüğünü söyledi.

Ziya Gökalp Ortaokulu olarak askerlere moral vermek istediklerini belirterek, "Öğrencilerimizin vatan ve millet sevgisini bu vesileyle pekiştirmek istedik." dedi.

Ortaokul 7. sınıf öğrencisi Elif Sude İlaslan da "Ben de 'Kahraman asker' isimli şiiri yazarak asker abilerime gönderdim. İnşallah Afrin operasyonundan başarıyla sağ salim ülkemize döner ailelerine kavuşurlar." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL