Öğrenciler 200 kilo hamsi yedi

OMÜ Güzel Sanatlar Fakültesi öğretim üyeleri öğrenciler için hamsi partisi düzenledi

SAMSUN (AA) - Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Güzel Sanatlar Fakültesi öğretim üyeleri, öğrencilerine hamsi partisi verdi.

OMÜ Güzel Sanatlar Fakültesi kampüsünde düzenlenen hamsi partisine, Dekan Prof. Dr. Metin Eker, dekan yardımcıları, öğretim üyeleri ve öğrenciler katıldı.

Dekan Eker, gazetecilere yaptığı açıklamada, fakülteye bu yıl başlayan öğrenciler ile üst sınıftaki öğrencilerin birbirleriyle tanışma ve kaynaşması için hamsi partisi düzenlediklerini belirtti.

Geleneksel hale getirdikleri hamsi partisinin beşincisini yaptıklarını söyleyen Eker, Türkiye'nin çeşitli illerinden ve yurt dışından gelen öğrencilere Karadeniz'in lezzeti hamsiyi tanımak ve tattırmak istediklerini de aktardı.

Hamsi partisine katılan öğrenciler ise etkinlikten dolayı memnun olduklarını ifade ettiler.

Etkinlikte 200 kilo hamsi tüketildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL