Oğluna not bırakıp intihar etti

Konya’nın Beyşehir ilçesinde, 88 yaşındaki adam oğluna yazılı bir not bıraktıktan sonra kendini ağaca astı.

Olay, Yeni Mahalle Erenler Caddesindeki iki katlı evin bahçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, eşini yıllar önce kaybeden 88 yaşındaki İbrahim İ., evde kimsenin olmadığı sırada bahçedeki kiraz ağacına kendini asarak intihar etti. Oğlu eve geldiğinde babası tarafından bir karton üzerine yazılı, “Mustafa oğlum, beni başka yerde arama, ev arkasındaki ağaçta asılıyım” şeklindeki notla karşılaştıktan sonra bahçeye çıktığında babasını ağaca asılı buldu. Olayın ihbar edilmesi üzerine, eve polis ve sağlık ekipleri yönlendirilirken, 112 görevlileri yaşlı adamın yaşamını yitirdiğini belirledi.

Savcının olay yerindeki incelemesinin ardından adamın cansız bedeni otopsi için Beyşehir Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı