Oğluna çarptıktan sonra hastaneye götüren sürücüden şikayetçi olmadı

EDİRNE (AA) - Edirne’de bir otomobil sürücüsünün yolun karşısına geçen yayaya çarpma anı güvenlik kamerasına yansıdı.Alınan bilgiye göre, E.T’nin...

EDİRNE (AA) - Edirne’de bir otomobil sürücüsünün yolun karşısına geçen yayaya çarpma anı güvenlik kamerasına yansıdı.
Alınan bilgiye göre, E.T’nin idaresindeki otomobil, Abdurrahman Mahallesi’nde yolun karşısına geçmeye çalışan S.K’ya (14) çarptı.
Yaralanan S.K, sürücü E.T tarafından Sultan 1. Murat Devlet Hastanesine götürüldü.
Olayı duyduktan sonra hastaneye gelen baba E.K, oğlunun sağlık durumunun iyi olduğunu doktorlardan öğrendi ve sürücüden şikayetçi olmadı.
Kaza anı ise bölgedeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU