Ocakta unuttuğu yemek hastanelik etti

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde ocakta unuttuğu yemeğin dumanından etkilenen kişi hastanede tedavi altına alındı

KOCAELİ (AA) - Kocaeli'nin Gebze ilçesinde ocakta unuttuğu yemeğin dumanından etkilenen kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Osmanyılmaz Mahallesi 606 Sokak'ta yaşayan İsa Yolalan (76) ısıtmak istediği yemeği ocakta unuttu.

Yanan yemeğin dumanından etkilenen Yolalan, dışarı çıkmak için kapıya yöneldiği sırada fenalaştı.

Yolalan'ın bağırarak yardım istemesi üzerine eve gelen komşuları kapıyı açamayınca itfaiye ve sağlık ekiplerine haber verdi.

İtfaiye ekiplerinin kapıyı kırarak evden çıkardığı Yolalan, Gebze Fatih Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Yolalan'ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL