Obama, NBA şampiyonu Cleveland Cavaliers’ı kutladı

WASHINGTON (AA) - ABD Başkanı Barack Obama, Amerikan Basketbol Ligi’nde (NBA) bu sezon şampiyonluğa ulaşan Cleveland Cavaliers’ı kutladı. Beyaz Saray’dan...

WASHINGTON (AA) - ABD Başkanı Barack Obama, Amerikan Basketbol Ligi’nde (NBA) bu sezon şampiyonluğa ulaşan Cleveland Cavaliers’ı kutladı.

Beyaz Saray’dan yapılan açıklamaya göre, Obama bugün NBA şampiyonu Cleveland Cavaliers’ın koçu Tyroon Lue ile bir telefon görüşmesi yaptı.

Görüşmede Obama, Lue’yu ve takımını NBA finallerinde şampiyonluğu elde etmesinden dolayı kutladı.

Enerjisi tükenmeyen takımdan ve final serisinin en değerli oyuncusu seçilen LeBron James’den övgüyle söz eden Obama, Cleveland Cavaliers’ı şampiyonluğu kutlamak üzere Beyaz Saray’a davet etti.

Cleveland Cavaliers, 3-3 eşitlikle girilen NBA finalinin son maçında Golden State Warriors'ı deplasmanda 93-89 yenerek, rakibineB4-3 üstünlük kurmuş ve tarihinin ilk şampiyonluğunu kazanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE