O uçağa binmeye değdi mi Emre!

Mehmet Tezkan, Başbakan'ın Diyarbakır seyahatine katılıp gözlemlerini anlatan Emre Aköz'e sordu...

Değdi mi Emre!
Sabah'tan Emre Aköz Başbakan'ın uçağını yazdı..

Çıkardığı sonuç şu: Başbakan'ın uçağına binmek öyle mühim bir şey değilmiş..

Önce ciklet ve sıcak havlu vermişler..

Sonra sabah kahvaltısı; zeytin, peynir, meyveler, bal-kaymak, börekler, gözleme, yumurta çeşitleri (omlet, menemen, sucuklu yumurta) meyve suları, çay, kahve..

Emre Aköz diyor ki; işte bu kadar!

Anladığım kadarıyla o uçağa binmek için iki yıldır gösterdiği büyük çabaya değmemiş!

Veya soralım..

Değdi mi Emre!

Mehmet Tezkan / Vatan

Medya Haberleri

Sekizinci Aile İkinci Sezonu İptal Edildi: Disney Plus'tan Şok Karar
Şebnem Ferah İzmir'de Fırtına Gibi Esti!
Ünlü Sunucu Ece Vahapoğlu Müjdeli Haberi Verdi: Kanseri Yendim!
Reha Muhtar Yaşamını Yitirdi
Demet Özdemir Cannes kırmızı halısında