Numune Hastanesinde deprem tatbikatı

Tatbikatta, senaryo gereği 6,3 büyüklüğündeki deprem sonucu mahsur kalanlar kurtarıldı

Konya Numune Hastanesinde, deprem ve yangında kurtarma tatbikatı yaptırıldı. İl Sağlık Müdürlüğü ve Numune Hastanesince düzenlenen tatbikata, Sivil Savunma Müdürlüğü Arama Kurtarma, Konya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye, Ulusal Medikal Kurtarma (UMKE) ekiplerinin yanı sıra hastane personeli ve 112 Acil Servis ekipleri katıldı. Konya Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci, Hastane Başhekimi Prof. Dr. Osman Yılmaz ile personelin de izlediği tatbikat, senaryo gereği 6,3 büyüklüğündeki depremle başladı. Ekipler, deprem sonrası enkaz altına kalan yaralıları kurtardı. Çatıda mahsur kalan hastalar ve personel kurtarılarak hastane bahçesinde oluşturulan alanda tedavi altına alındı. Kurtarma çalışmaları sırasında hastalara yerinde ilk yardım yapıldı, durumu ağır olanlar, 112 Acil Servis ekiplerince başka hastanelere nakledildi. Tatbikata katılanların, senaryo gereği yangın söndürme çalışmaları sırasında sıkılan köpükten olumsuz etkilendikleri görüldü.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?