Not bırakıp intihar etti

Konya'da yalnız yaşayan 59 yaşındaki şahıs, ilaç içerek intihar etti.

Konya'da yalnız yaşayan 59 yaşındaki şahıs, ilaç içerek intihar etti. İntihar eden adamın, "Benim ölümümden kimse sorumlu değildir" yazılı bir not bıraktığı öğrenildi.

Olay, dün saat 21.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Cumhuriyet Mahallesi Öz Sokak Başarı Sitesi B/Blok'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yalnız yaşayan Haşim Kurtulan (59), kendisinden haber alamayan komşuları tarafından evinde ölü olarak bulundu. Durumun polise bildirilmesi üzerine eve ambulans çağrıldı.

Olay yerine gelen sağlık görevlileri, Kurtulan'ın öldüğünü belirledi. Savcının ve polisin evde yaptığı incelemelerde şahsın ilaç içerek yaşamına son verdiği ve ölmeden önce "Benim ölümünden kimse sorumlu değildir" yazılı bir not bıraktığı tespit edildi. Kurtulan'ın cesedi, incelemelerin ardından otopsi yapılmak üzere Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti