"Nora-Bir Bebek Evi" oyunu, Adana'da sahnelenecek

İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları'nın "Nora-Bir Bebek Evi" adlı oyunu, Adana'da tiyatroseverlerle buluşacak.Oyun, "5. Şehir...

İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları'nın "Nora-Bir Bebek Evi" adlı oyunu, Adana'da tiyatroseverlerle buluşacak.

Oyun, "5. Şehir Tiyatroları Buluşması" kapsamında, 15-16 Ekim'de Adana Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu Sahnesi'nde izlenebilecek.

Etkinlik, Mersin, İstanbul, Denizli ve Diyarbakır'dan şehir tiyatrolarının yanı sıra Almanya, Kazakistan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Sincan Uygur Özerk Cumhuriyeti, Gagavuzya Cumhuriyeti ve Azerbaycan'dan gelen tiyatro gruplarına ev sahipliği yapacak.

Gerçekçi Tiyatro'nun kurucu yazarlarından Henrik İbsen'in klasikleşmiş başyapıtları arasında yer alan "Nora- Bir Bebek Evi" 1879 yılında kaleme alındı.

Ali Gökmen Altuğ'un yönettiği oyun, çağdaş insanın dramını anlatırken, maddi baskı altında rekabete sürüklenen bireylerin yıkımını ve yok olan değerleri ele alıyor.

İki perdelik eserde, Berna Adıgüzel, Cengiz Tangör, Hakan Arlı, Mert Tanık, Nurdan Gür, Reyhan Karasu ve Yeşim Koçak rol alıyor.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU