Nobre'nin Kayserispor'dan ayrılacağı iddiası

Golcü oyuncu Nobre: "Hiçbir takımla anlaşma yapmadım, çünkü Kayserispor ile sözleşmem var"

KAYSERİ (AA) - Kayserisporlu futbolcu Mert Nobre, takımdan ayrılacağı yönündeki iddiaları yalanladı.

Sarı-kırmızılı kulübün resmi internet sitesi aracılılığıyla açıklama yapan Brezilya asılı Türk futbolcu, Kayserispor'da forma giymekten mutlu olduğunu belirtti.

Kayserispor'dan ayrılmayı düşünmediğini belirten Nobre, şunları kaydetti:

"Şunu açığa kavuşturmak istiyorum ki, hiçbir takımla anlaşma yapmadım, çünkü Kayserispor ile sözleşmem var. Kayserispor'u Spor Toto Süper Lig’e yeniden çıkartmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım."

Geçen sezonun başında Mersin İdmanyurdu'ndan transfer edilen Nobre'nin 2015 yılı Mayıs ayı sonuna kadar Kayserispor ile sözleşmesi bulunuyor.

 

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar