Nişasta kökenli şekerler için kota artırıldı

ANKARA (AA) - Nişasta kökenli şekerler için kota yüzde 25 artırıldı.Konuya ilişkin Bakanlar Kurulu kararı Resmi Gazete'de yayımlandı. Buna göre Şeker...

ANKARA (AA) - Nişasta kökenli şekerler için kota yüzde 25 artırıldı.

Konuya ilişkin Bakanlar Kurulu kararı Resmi Gazete'de yayımlandı.

Buna göre Şeker Kurulu tarafından 2015-2016 pazarlama yılında nişasta kökenli şekerler için 250 bin ton olarak belirlenen kotanın yüzde 25 artırılması kararlaştırıldı.

AA

Ekonomi Haberleri

AKŞEHİR'DE HASAT BAŞLADI
KONYA'NIN GIDA DEVİNE SPK ONAYI
ŞİMŞEK LONDRA'DA RESTİ ÇEKTİ
Nokia Geri Dönüyor! Yapay Zeka Markayı Kurtaracak
HELAL DENETİMİ DİJİTALE TAŞINDI