Nişanlısını için kendini jiletledi

Süleyman E. adlı bir genç, nişanlısı görmek için kendini bacağından jiletledikten sonra polise bıçaklandığını söyledi.

Süleyman E. adlı bir genç, nişanlısı görmek için kendini bacağından jiletledikten sonra polise bıçaklandığını söyledi.


Eski Garaj Caddesi'nde bacağından yaralı 25 yaşındaki Süleyman E, çevredekilerin bildirmesinin ardından Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede tedavisi yapılan Süleyman E., polise "Beni tanımadığım 3-4 kişi bıçakladı" dedi. Bu duruma inanmayan polis, doktorla da görüştükten sonra yaranın bıçak değil, jilet yarası olduğunu ve yaralının berberlik yaptığını öğrendi. Daha sonra polis ekipleri, yaralı genç ile tekrar görüşerek, bacağındaki yaranın bıçak yarası olmadığını söyledi. Yaralı genç bunun üzerine, "Karapınar'da nişanlım var, Konya merkezde çalışıyorum. Ailem işimle ilgilenmem için eve gelmemi istemedi. Ben de nişanlımı görebilmek için bacağımdan kendimi jiletledim, bıçaklandığımı söyledim" dedi.


Tedavisi tamamlanan Süleyman E., ailesi tarafından nişanlısının yanına götürüldü. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?