Nişanlandı, ertesi gün intihara kalkıştı

Konya’da dün nişanlandığı genç kızdan ertesi gün ayrılan 17 yaşındaki bir genç, baz istasyonu direğine çıkarak intihara teşebbüs etti.

Edinilen bilgiye göre, dün B.Y. (17) ile N.K’nın nişan töreni gerçekleştirildi. Nişanlanan iki genç ertesi gün nedeni belirlenemeyen bir şekilde telefonda kavga ederek ayrıldı. Bunun üzerine B.Y. Sakarya Mahallesi Güzeldere Caddesi’nde bulunan baz istasyonu direğine çıkarak intihar etmek istedi. Bunun üzerine çevredeki vatandaşların ihbarıyla olay yerine gelen polis ve itfaiye ekipleri B.Y. aşağıya indirmek için ikna çalışmalarına başladı. İtfaiye merdiveniyle B.Y’nin yanına ulaşan polis ekipleri genci intiharından vazgeçirmek için yoğun çaba sarf etseler de başaramadılar. Nişanlısının olay yerine gelmesini isteyen B.Y’yi akraba ve yakınları, uzun süren çabaların ardından ikna ederek aşağı indirdi. Yaklaşık 2,5 saat boyunca baz istasyonu direğinde kaldıktan sonra aşağıya inen B.Y’yi polis ekipleri ifadesini almak üzere karakola götürdü.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu