Nikaragua'daki şiddetli yağış

Sel nedeniyle 14 kişi yaşamını yitirdi

ANKARA (AA) - Nikaragua'da, şiddetli yağışın neden olduğu sellerde hayatını kaybedenlerin sayısı 14'e yükseldi.

Yerel basındaki haberlere göre, bir aydır devam eden yağış 150 binden fazla aileyi etkiledi.

Yağış nedeniyle, ülkenin kuzeyinde meydana gelen sellerde, son 24 saatte 8 kişinin daha hayatını kaybetmesiyle ölenlerin sayısı 14'e çıktı.

Nikaragua hükümeti, selin meydana geldiği Pasifik kıyılarındaki 6 bölgede kırmızı alarm ilan etti.

Meteoroloji Kurumu dün yağışın 2 gün daha şiddetini artırarak devam edeceğini duyurmuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL