Nijerya'da ishal salgını 20 can aldı

ABUJA (AA) - Batı Afrika ülkesi Nijerya'nın kuzeybatısındaki Kebbi eyaletinde, ishal salgını nedeniyle 20 kişi hayatını kaybetti.Yerel basına göre salgın...

ABUJA (AA) - Batı Afrika ülkesi Nijerya'nın kuzeybatısındaki Kebbi eyaletinde, ishal salgını nedeniyle 20 kişi hayatını kaybetti.

Yerel basına göre salgın Koko, Basse, Birmin Kebbi ve Shanga bölgelerinde görülüyor.

Salgın nedeniyle ilk belirlemelere göre 20 kişi öldü.

Federal hükümet, salgının etkisini devam ettirdiği eyalete tıbbi malzeme ve ek sağlık personeli gönderdi.

Ülkede salgın hastalıklar, çok sayıda kişinin yaşamını yitirmesine yol açıyor.


AA

Sağlık Haberleri

Gözünüzü korumaya çalışırken iyice bozmayın
Ameliyattan Çıkınca Şok Oldu! Yanlış Ameliyat İddiası
Yürüyemiyordu, ameliyatla yeniden ayağa kalktı
Kırmızı ve İşlenmiş Et Tüketimi Kanser Riskini Nasıl Etkiliyor?
Dünya Yıldızları Saç Ekimi İçin Türkiye’yi Seçti