Nijerli sağlık çalışanlarının eğitimi tamamlandı

İZMİR (AA) - İzmir'de Sağlık Bakanlığı tarafından düzenlenen "Acil Sağlık Eğitim Programı"na katılan Nijerli 12 sağlık çalışanı eğitimlerini...

İZMİR (AA) - İzmir'de Sağlık Bakanlığı tarafından düzenlenen "Acil Sağlık Eğitim Programı"na katılan Nijerli 12 sağlık çalışanı eğitimlerini tamamlayarak sertifikalarını aldı.

İzmir İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı'nın (TİKA) desteği ile Sağlık Bakanlığı tarafından 6-18 Kasım tarihleri arasında 12 Nijerli sağlık çalışanının katılımıyla düzenlenen "Acil Sağlık Eğitim Programı" tamamlandı.

Programa katılan Nijerli 1 anestezi uzmanı, 2 doktor, 3 anestezi teknisyeni, 2 hemşire ve 4 ambulans sürücüsü 12 sağlık çalışanına sertifikaları Urla Uluslararası Acil Afet Eğitim ve Simülasyon Merkezinde düzenlenen ve Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Prof. Dr. Fatma Meriç Yılmaz, Sağlık Araştırmaları Genel Müdürü Dr. Mehmet Rıfat Köse ve İzmir İl Sağlık Müdürü Dr. Ayhan İzzettinoğlu'nun katıldığı törenle verildi.

Nijerli sağlık çalışanları verilen eğitim ve sağlanan imkanlardan dolayı yetkililere teşekkür etti.


AA

Sağlık Haberleri

Gözünüzü korumaya çalışırken iyice bozmayın
Ameliyattan Çıkınca Şok Oldu! Yanlış Ameliyat İddiası
Yürüyemiyordu, ameliyatla yeniden ayağa kalktı
Kırmızı ve İşlenmiş Et Tüketimi Kanser Riskini Nasıl Etkiliyor?
Dünya Yıldızları Saç Ekimi İçin Türkiye’yi Seçti