Niğde'de yeni yılda güvenlik tedbirleri alındı

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, vatandaşların yeni yıla huzur ve güven içerisinde girmelerini sağlamak için halkın yoğun olduğu yerlerde...

NİĞDE (AA) - Niğde Valisi Yılmaz Şimşek, vatandaşların yeni yıla huzur ve güven içerisinde girmelerini sağlamak için halkın yoğun olduğu yerlerde emniyet birimlerinin 7/24 görev yapacağını bildirdi.

Şimşek, yazılı açıklamasında, 1 Ocak Çarşamba gününe kadar kent merkezi ile ilçelerde toplam 158 ekipte 647 personelin görev yapacağını belirtti.

31 Aralık Salı günü 9 noktada, 22 personelin 7/24 esasına göre çalışacağını aktaran Şimşek, risk analizine göre oluşturulan sabit 5 noktada da uygulama yapılacağına vurgu yaptı.

Şimşek, Şehit Ömer Halisdemir Meydanı'nda 41 çevik kuvvet ve kadro personeli görevlendirildiğine dikkati çekerek, "1 Ocak Çarşamba günü 08.00-19.00 saatleri arasında 5 bölgede 15 ekibin sorumluluğunda motorize devriye oluşturuldu. İlçelerde 08.00-19.00 saatleri arasında 9 noktada 18 personelle yaya ve 12 motorize ekip devriyesi oluşturuldu. Çarşamba günü 27 ekipte 82 personel görev alacak." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?