Niğde’de otomobil elektrik direğine çaptı! 3 genç yaralı

Niğde'de sürücüsünün kontrolünden çıkan otomobil elektrik direğine çaptı. Trafik kazasında araçta bulunan 3 genç yaralandı.

Niğde'de otomobilin elektrik direğine çapması sonucu meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı.

Kaza, Selçuk Mahallesi Kanal Boyu Caddesi'nde meydana geldi. 51 ADB 345 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi ile kontrolden çıkarak elektrik direğine çarptı. Kazada araçta bulunan Alper A. (18), Harun I. (20) ve U.A. yaralandı.

Olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri yaralıları olay yerinde yaptıkları ilk müdahalenin ardından Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.

Polis kazayla ilgili inceleme sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu