Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Bor ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen baba ile kızı hayatını kaybetti

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Bor ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen baba ile kızı yaşamını yitirdi.

Ali (80) ve kızı Raziye Saka'nın (50) Karaca Uğurlu Mahallesi Hayrat Özalp Caddesi'ndeki müstakil evlerine giden akrabaları, baba ile kızını hareketsiz yatarken buldu.

Eve çağrılan sağlık ekipleri, baba ve kızının sobadan sızan gazdan zehirlendiğini tespit etti.

Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından baba ve kızının cenazeleri, Bor Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu