Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından 3 kişi etkilendi.Alınan bilgiye göre, merkeze bağlı Sazlıca beldesinde evdeki sobadan sızan...

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından 3 kişi etkilendi.

Alınan bilgiye göre, merkeze bağlı Sazlıca beldesinde evdeki sobadan sızan karbonmonoksit gazından S.Y. (29), İ.S.Y. (11) ve G.Y. (5) zehirlendi.

Ambulansla Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan 3 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL