Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişi hastaneye kaldırıldı.Mustafa Yüce (23) ve Berna Yüce (22), merkeze bağlı...

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişi hastaneye kaldırıldı.

Mustafa Yüce (23) ve Berna Yüce (22), merkeze bağlı Kiledere beldesindeki evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan iki kişinin sağlık durumunun iyi olduğunu öğrenildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?