Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de 3 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.Merkeze bağlı Ağşaçar köyünde V.I. (65) ve E.I.(65), Ulukışla ilçesinde...

NİĞDE (AA) - Niğde'de 3 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Merkeze bağlı Ağşaçar köyünde V.I. (65) ve E.I.(65), Ulukışla ilçesinde E.B. (39), kaldıkları evde sobadan sızan karbonmoksit gazından zehirlendi.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan 3 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?