Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de 4 ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından 8 kişi zehirlendi. Alınan bilgiye göre, il merkezindeki 4 ayrı evde sobadan sızan...

NİĞDE (AA) - Niğde'de 4 ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından 8 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, il merkezindeki 4 ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından Zülbiye A. (32), Ganime K. (27), Ravza A. (9), 3 aylık Muhammed A, Münüsü Ö. (74), Hatice Ö. (33), Aleyna D. (11) ve Melih Ö. (5) zehirlendi.

Yaralılar, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde tedavi altına alındı.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?