Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.Alınan bilgiye göre, Çiftlik ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit...

NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Çiftlik ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen A.G. (19), S.G. (25) ve Z.G. (1), yakınları tarafında Çiftlik Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilen 3 kişinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?