Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından 9 kişi zehirlendi.Alınan bilgiye göre, gece etkili olan rüzgar nedeniyle merkez Şahinali Mahallesinde...

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından 9 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, gece etkili olan rüzgar nedeniyle merkez Şahinali Mahallesinde Sıla A. (9), Kayra A. (2) ve Hamide Açıkgöz (30), Çamardı ilçesinde de Yusuf A. (23), Nazenti A. (74), Mehmet A. (72), 2 aylık bebek Eymen Mahmud A, İsa A. (36) ve Halime A. (30), sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan 9 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL