Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 3 kişi tedavi altına alındı.Çiftlik İlçesi Bozköy beldesinde karbonmonoksit gazından...

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Çiftlik İlçesi Bozköy beldesinde karbonmonoksit gazından etkilenen Şenol G, Bahar G. (39) ve Aysun G, Çiftlik Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edilen zehirlenenlerin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?