Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından 4 kişi zehirlendi. Alınan bilgiye göre, merkez Şahinali Mahallesi'nde oturan Ahmet G. (68) ve Semiha G. (67)...

NİĞDE (AA) - Niğde'de karbonmonoksit gazından 4 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, merkez Şahinali Mahallesi'nde oturan Ahmet G. (68) ve Semiha G. (67) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Yaralılar, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Öte yandan Çiftlik ilçesi Divarlı beldesinde de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Rabia Ö. (24) ve bir yaşındaki Cansu Ö. aynı hastanede tedavi altına alındı.

Zehirlenen vatandaşların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?