Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 3 kişi tedavi altına alındı.Merkeze bağlı Gölcük beldesinde oturan...

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 3 kişi tedavi altına alındı.

Merkeze bağlı Gölcük beldesinde oturan Mehmet (21), İpek (20) ve 3 aylık Yılmaz Gökkaya'nın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Komşularının haber vermesiyle eve gelen sağlık ekipleri, zehirlenen 3 kişiyi Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırdı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL