Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Bor ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi yaşamını yitirdi. Sokubaşı Mahallesi'nde tek başına yaşadığı...

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Bor ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi yaşamını yitirdi.

Sokubaşı Mahallesi'nde tek başına yaşadığı belirtilen Duran Bakırcı'ya (75) yakınları ve komşuları ulaşamayınca polise ve sağlık ekiplerine haber verdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri evin kapısını kırarak içeri girdi. Sağlık görevlileri, ilk incelemede Bakırcı'nın sobadan sızan karbonmonoksit gazından hayatını kaybettiğini belirledi.

Bakırcı'nın cesedi, incelemenin ardından Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE