Niğde’de karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen anne ile kızı, hastanede tedavi altına alındı

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından anne ile kızı zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, Sıralı Mahallesi Sıralı Sokak Sungur Apartmanı 4. katında oturan anne Hatice Özgen (36) ile kızı Fatma Özgen (18) dumandan etkilendi.

Dumandan hafif etkilenen Fatma Özgen durumu fark edip bağırması üzerine yan odada uyuyan dayısı, polis ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Eve gelen 112 Acil Sağlık ekipleri anne ve kızın dumandan zehirlendiğini tespit etti.

Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından zehirlenenler Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Anne Özgen'in durumunun ağır olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE