Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen kişi hayatını kaybetti.Alınan bilgiye göre, Bor ilçesine bağlı Kızılca köyünde yaşayan...

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen kişi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Bor ilçesine bağlı Kızılca köyünde yaşayan Menşure Şen (77), Atiye İnci (50) ve Aleyna Demir'i (16) evde baygın halde bulan yakınları, durumu sağlık ve AFAD ekiplerine bildirdi.

Eve gelen ekipler, Şen'in hayatını kaybettiğini belirledi.

Ambulansla Bor Devlet Hastanesine kaldırılan İnci ve Demir'in sağlık durumlarının ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Öte yandan AFAD ekipleri, evde gaz ölçümü yaptı.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?