Niğde'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

Sobadan sızan gazdan zehirlenen lise öğrencisi genç kız hayatını kaybetti

NİĞDE (AA) - Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen lise öğrencisi yaşamını yitirdi.

Merkeze bağlı Hacıabdullah beldesinde ailesiyle yaşayan 16 yaşındaki Nuriye Cantemur, odasından çıkmayınca baba Fethi ve anne Zuhal Cantemur, çocuklarının odasına girdi.

Cantemur çifti, kızlarını hareketsiz görünce durumu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi.

Sağlık ekipleri, genç kızın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdiğini belirledi.

Genç kızın cenazesi, Niğde Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL