Niğde'de gıda zehirlenmesi şüphesi

Bor ilçesinde 24 tarım işçisi hastaneye kaldırıldı

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Bor ilçesinde 24 tarım işçisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Çukurkuyu beldesindeki çadır kentte kalan bazı işçiler gece rahatsızlandı.

Mide bulantısı şikayetiyle sağlık ekiplerinden yardım isteyen işçiler, ambulanslarla kentteki hastanelere kaldırıldı.

Yedikleri yemekten zehirlenmiş olabilecekleri değerlendirilen 24 işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL