Niğde'de asayiş uygulaması

NİĞDE (AA) - Niğde Emniyet Müdürlüğü tarafından il genelinde 400 polis ile "Huzur51 Niğde1" asayiş uygulması yapıldı.İl merkezinde 6 noktada önleyici...

NİĞDE (AA) - Niğde Emniyet Müdürlüğü tarafından il genelinde 400 polis ile "Huzur51 Niğde1" asayiş uygulması yapıldı.

İl merkezinde 6 noktada önleyici yol denetimi yapılırken, umuma açık yerler, park ve bahçeler denetlendi. Sabit nokta yol kenerlarında polis ekipelerince araba kontrolleri yapıldı.

Niğde Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu, yaptığı açıklamada, Niğde'de huzurun sağlanması ve vatandaşların rahat edebilmesi için asayiş uygulmasını yaptıklarını söyledi.

Cebeloğlu, asayiş uygulamarının devam edeceğini belirterek "Asayiş uygulaması vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğini sağlamak için şehrin giriş ve çıkışları dahil olmak üzere 6 ana kavşakta uygulama yaptık. Merkezle birlikte aynı zamanda ilçelerde de uygulama yapıldı. Bu tür asayiş uygulaması denetimlerimiz devam edecek." dedi.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU