Niğde'de altın hırsızlığı iddiası

Çiftlik ilçesinde yaklaşık 50 bin lira değerinde altın çaldıkları iddiasıyla 3 şüpheli yakalandı

NİĞDE (AA) - Niğde'nin Çiftlik ilçesinde yaklaşık 50 bin lira değerinde altın çaldıkları iddiasıyla 3 kişi gözaltına alındı.

İlçeye bağlı Şeyhler köyünde yaşayan Z.D, evinden hırsızlık yapıldığı iddiasıyla jandarmaya başvurdu.

Olayla ilgili çalışma başlatan ekipler, şüpheliler M.B, S.Ç. ve İ.Ç'yi saklandıkları evde yakaladı.

Evde yapılan aramada ele geçirilen 19 cumhuriyet altını, 34 çeyrek altın, bilezik ve yüzük, Z.D'ye teslim edildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu