Niğde Belediyesi sokak hayvanları için yem bırakıyor

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, şehir genelinde hayvanlar için oluşturulan beslenme odaklarında yemleme yapıyor. Belediyeden yapılan açıklamaya göre,...

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, şehir genelinde hayvanlar için oluşturulan beslenme odaklarında yemleme yapıyor.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Veteriner İşleri Müdürlüğü tarafından zorlu kış şartlarında yiyecek bulmakta zorlanan hayvanlar için kurulan beslenme odaklarına yem bırakılıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Belediye Başkanı Rifat Özkan, "Belediye olarak hayvanları korumayı bir görev biliyoruz. Kış şartlarında sokak ve yaban hayvanları yiyecek bulmakta güçlük çekiyorlar. Bu kapsamda Veteriner İşleri Müdürlüğümüz personeli tarafından beslenme odaklarına sürekli yem ve su bırakılarak hayvanların beslenmesine yardımcı oluyoruz. Havaların soğuması ve kar yağması nedeniyle sokak hayvanlarının aç kalmaması için odaklara yem ve su bırakma hizmetimizi daha da artırdık." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu