Niğde Belediyesi parkları temizliyor

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, çocuklara daha sağlıklı bir eğlence alanı oluşturmak için parklardaki oyun guruplarında temizlik ve dezenfekte çalışması...

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi, çocuklara daha sağlıklı bir eğlence alanı oluşturmak için parklardaki oyun guruplarında temizlik ve dezenfekte çalışması başlattı.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, çocukların sıkça vakit geçirdiği parkların dezenfekte edilmesi için başlatılan çalışamalar devam ediyor.

Belediye Başkanı Rifat Özkan, parklardaki çocuk oyun guruplarını daha temiz hale getirmek için çalışma başlattıklarını belirterek, "Yaz aylarında daha çok sokaklarda, parklarda oynayan çocuklarımız, temizliğine özen gösterdiğimiz parklarımızdaki oyun gruplarında hijyen endişesi olmadan dolu dolu vakit geçirebilirler." dedi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?