Niğde Belediyesi ekipleri fırınlarda denetim yaptı

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelindeki fırınlarda temizlik ve gramaj denetimi yaptı.Belediyeden yapılan açıklamaya...

NİĞDE (AA) - Niğde Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelindeki fırınlarda temizlik ve gramaj denetimi yaptı.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, zabıta ekipleri, kaliteli hizmet açısından fırınlarda yaptığı denetimlerde, işyerlerinde genel hijyen denetimi, temizlik kurallarına uyulup uyulmadığı, çıkan ekmeklerin gramajlarının doğru olup olmadığının kontrolünü yaptı.

Belediye Başkanı Rifat Özkan, denetimlerin belirli aralıklarla yapıldığını belirterek, "Halkımızın sağlığını tehlikeye atarak sağlıksız ve hijyen koşullarına uymayarak işletmeciliğini sürdüren fırınlarda ekiplerimiz düzenli olarak denetim yapıyor. Sağlık koşullarına uymayan gramaj eksikliği görülen fırınlara da cezai işlem uygulanacaktır." ifadelerini kullandı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL