Nevşehir'deki "sokak köpeğinin çöp aracında itlaf edildiği" iddiası

Valilik tarafından iddialarla ilgili adli ve idari işlem başlatıldı

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir Valiliğince, Acıgöl ilçesinde, "belediye ekiplerinin sokak köpeğini çöp toplama aracında itlaf ettiği" iddiasıyla sosyal medyada paylaşılan görüntülerle ilgili adli ve idari işlem başlatıldığı belirtildi.

Valilikten yapılan açıklamada, görüntülerin sosyal medyada yer almasının ardından konuyla ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.

Açıklamada, "Acıgöl ilçesinde basına ve sosyal medyaya yansıyan olayla ilgili olarak gerekli idari ve adli işlemler derhal başlatılmış olup, konu titizlikle incelenmektedir. Sorumlularla ilgili gerekli işlemler yapılacaktır." ifadesi kullanıldı.

İlçede, belediye görevlileri tarafından bir sokak köpeğinin çöp toplama aracı olduğu ileri sürülen kamyonete konulmasına ait görüntüler sosyal medyada paylaşılmış, Acıgöl Belediye Başkanı Ercan Ertaş, köpeğin itlaf edildiği iddiasının gerçeği yansıtmadığını açıklamıştı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?