Nevşehir'deki "ByLock" operasyonu

Gözaltına alınan zanlılardan 11'i daha adliyeye gönderildi

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda ByLock kullandıkları iddiasıyla gözaltına alınan 19 zanlıdan 11'i daha adliyeye sevk edildi.

Nevşehir Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan zanlılardan Çağatay Ö, Yusuf K, Ahmet B, Tamer K, Gökay Ö, Fatih S, Güven T, Cuma D, Mahmut K, Fatma S. ile Merve A'nın emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Sağlık kontrolünden geçirilen zanlılar adliyeye götürüldü.

Nevşehir Cumhuriyet Başsavcılığının talimatıyla 8 Temmuz'da örgütün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandığı iddia edilenlere yönelik 21 adrese düzenlenen operasyonda 19 zanlı gözaltına alınmıştı. Hafta başında adliyeye sevk edilen 8 zanlıdan 7'si tutuklanmıştı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?