Nevşehir'deki asayiş uygulamalarında 2 ayda 195 kişi yakalandı

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir’de ocak ve şubat aylarında yol uygulamaları kapsamında yürütülen faaliyetlerde, adli makamlarca arandığı tespit edilen 195...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir’de ocak ve şubat aylarında yol uygulamaları kapsamında yürütülen faaliyetlerde, adli makamlarca arandığı tespit edilen 195 şahsın yakalandığı bildirildi.

Nevşehir Valiliği tarafından yapılan yazılı açıklamada, polis ve jandarma ekiplerince önleyici kolluk faaliyetleri çerçevesinde, il merkezi ve ilçelerin giriş çıkış noktaları ile uygun görülen alanlarda asayiş yol uygulamalarının devam ettiği belirtildi.

2016 yılının ilk iki ayında polis ve jandarma görevlileri tarafından 191 noktada asayiş yol uygulaması yapıldığının aktarılan açıklamada, 6308 araç ile 8780 şahsın yapılan sorgulamalarında adli makamlarca arandığı tespit edilen 195 kişinin yakalanarak haklarında gerekli işlemlerin yapıldığı bildirildi.

Bu uygulamalarda, 1 ruhsatsız tüfek, 2 tabanca, 1 kuru sıkı tabanca, 26 uyuşturucu hap, 1149 gram esrar, 4,3 gram eroin, 41,21 gram metanfetamin maddesi ile 1700 adet kaçak sigara ele geçirilerek sorumlular hakkında adli ve idari işlemler yapıldığı açıklandı.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı