Nevşehir'de "Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü" etkinliği

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, "Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü" etkinliği düzenledi.Dünya Sağlık Haftası dolayısıyla...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, "Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü" etkinliği düzenledi.

Dünya Sağlık Haftası dolayısıyla düzenlenen etkinlik, Nevşehir 3 No'lu Futbol Sahası'nda Nevşehir Valisi İlhami Aktaş, daire müdürleri ve vatandaşların katılımıyla gerçekleştirildi.

Sahadaki parkurda yürüyen Vali Aktaş, sağlık hizmetlerinin yürütülmesinde fedakarca çalışan tüm sağlık personellerinin gününü kutladı.

Programın, toplumda farkındalık oluşturmak ve fiziksel aktivitelerin sağlıklı yaşam üzerindeki etkisine dikkat çekmek amacıyla organize edildiği belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?