Nevşehir'de okulu gönüllü öğretmenler boyadı

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'in Derinkuyu ilçesine bağlı Yazıhüyük beldesinde, Gazi İlkokulu öğretmenleri, yeni eğitim öğretim yılına hazırlık kapsamında...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'in Derinkuyu ilçesine bağlı Yazıhüyük beldesinde, Gazi İlkokulu öğretmenleri, yeni eğitim öğretim yılına hazırlık kapsamında gönüllü olarak okulu boyadı.

300 öğrencinin eğitim gördüğü okulda görev yapan idareci ve öğretmenler, öğrencilerinin yeni dönemde daha renkli ve hijyenik ortamda eğitim görmesini sağlamak amacıyla harekete geçti.

Bu kapsamda okulda onarım çalışması yapan öğretmenler, daha sonra binayı boyadı.

Okul Müdürü Ayşegül Baki, eğitim öğretim yılının başında okulun eksiklerinin tespit edilerek giderilmesi için çaba gösterildiğini, öğrencileri daha güzel bir ortamda karşılamak amacıyla çalışma yaptıklarını kaydetti.

Baki, öğretmenlerin, bu çabasının belde halkı tarafından takdir gördüğünü ifade etti.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?