Nevşehir'de geri dönüşüm sergisi

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'in Avanos ilçesinde öğrencilerin atıkları değerlendirerek yaptığı ürünlerden oluşan sergi açıldı.Geri dönüşüme dikkat...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'in Avanos ilçesinde öğrencilerin atıkları değerlendirerek yaptığı ürünlerden oluşan sergi açıldı.

Geri dönüşüme dikkat çekmek isteyen 75. Yıl Ortaokulu öğrencilerinin Avanos Güray Müzesinde açtığı sergide, kağıt ve plastik atıklardan ortaya çıkarılan onlarca ürün görücüye çıktı.

"Nuh'un Gemisi" adlı geri dönüşüm sergisi açılışı Avanos Kaymakamı Muhammet Sait Baytok ve İl Milli Eğitim Müdürü Murat Demir tarafından yapıldı.

Kaymakam Baytok, sergilenen eserlerin yapımına ilişkin öğrencilerden bilgi aldı.

Okul Müdürü Tahsin Gedik, "Öğrencilerimiz, toplum yararına bir proje yapmak istedi. Bu fikirden yola çıkarak geri dönüştürülebilir malzemelerin çöpe gitmesini engellemek üzere okulumuzda biriktirilen kağıt, plastik, karton, pet şişe gibi malzemeleri kullanarak ve birlikte 5 ay çalışarak hayvan figürleri yaptılar." dedi.

Sergide, atık malzemelerden yapılmış olan en büyüğü 3 metre, en küçüğü 3 cm olan hayvan figürleri beğeni topladı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE