Nevşehir'de 95 kişi sobadan zehirlendi

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de dün gece etkili olan ile lodos nedeniyle 95 kişinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği bildirildi.Sağlık İl...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de dün gece etkili olan ile lodos nedeniyle 95 kişinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği bildirildi.

Sağlık İl Müdürü Dr. Rahim Ünlübay, gazetecilere yaptığı açıklamada zehirlenen vatandaşların kentteki çeşitli hastanelerde tedavi altına alındığını, hayati tehlikesi bulunan herhangi bir hasta olmadığını söyledi.

Etkisini sürdüren lodos nedeniyle halkı uyaran Ünlübay, soba ile ısınılan evlerde gece boyunca dikkatli olunması gerektiğini kaydetti.

Doktor Ünlübay, "Dün geceden itibaren sobadan sızan gazdan zehirlenme vakası 95 oldu. Ama Allah'a çok şükür şuana kadar hayati riski olan bir vakamız bulunmamaktadır. Bu konuda vatandaşlarımızı bilinçli olmaya davet ediyoruz. Özellikle sobanın tam söndürülmesi, yanarken altının kapatılmamasını istiyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?