Nevşehir'de 7 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 7 kişi hastanede tedavi altına alındı.Edinilen bilgiye göre, kentte zaman...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 7 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, kentte zaman zaman etkili olan rüzgar nedeniyle Mehmet Akif Ersoy Mahallesi'nde aynı aileden 7 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Komşularının ihbarı sonrası olay yerine gelen sağlık ekiplerince Nevşehir Devlet Hastanesine kaldırılan 7 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE